barulladas

martes, septiembre 18, 2007

Feliz cumpleanos!!!


Porque hoxe, 19 de setembro, é o seu aniversario... e porque nunca falei neste blog da persoa que máis me fai rir tódolos días, coa que comparto cada vez máis aventuras...Alguén que me mostra lugares descoñecidos e marabillosos, que me regala sorrisos e abrazos, momentos inesquecibles, que cada día me entusiasma ca súa forza vital...

Feliz cumpleanos!!!!


Cantame o "Niágara en Bicicleta" e aínda que non sepas acompañala coa música da guitarra da igual!!jeje...a foto é do día da festa no Viso!!

3 Comentarios:

  • At 2:34 a. m., Blogger Paco Penas said…

    Toda unha declaración de intencións cara o futuro :-)
    Noraboa aos dous.

     
  • At 6:23 p. m., Blogger Tania said…

    Ai miña nai kerida.....eres un encanto de muller....para un encanto de home....estades feitos o un para o outro...o que che dixen onte....!!!!non sei como se me dou por pasar por aqui!!e nada deixarche mais que nada a miña pegada e darche todo o meu apoio para que isto chegue a bo porto e eu estar para velo!!!vale....mil biquiños minha pequena, porque ainda segues a ser a minha pekena!!!

     
  • At 7:10 p. m., Blogger NinGhEn said…

    Buff!! O traballiño que nos costou conseguir a guitarra no tiro, para que despois lle rompesen tódalas cordas!!

     

Publicar un comentario

<< Home