barulladas

martes, febrero 12, 2008

Entroido 2008

Alá vai xa o entroido deste ano!un entroido en tódalas súas vertientes...e na que o importante coma sempre e pasalo ben... non importa o disfraz...que máis da se unha vai de tomate... (dentro dunha revolución de ensalada)


de bruxa....

ou coma manda a tradición de vellos....jeje se nas outras vos costou recoñecerme aquí está máis díficil...(eso que aínda me faltaba un detalle) Este sen dúbida é o entroido por excelencia, o que eu coñezo dende que nacín...e na que a diversión é ir polas casas dos veciños sen que te recoñezan e de paso comer algunha que outra filloa, orella ou o que dean...VIVA O ENTROIDO!!!

4 Comentarios:

  • At 10:05 a. m., Blogger Paco Penas said…

    ¡ai muller, xa me tiñas preocupado...! Eu sabía que polo entroido volverías á casa anque só fose para comer filloas e chourizos. Mira Mercediñas, cando sexamos vellos de verdade, eu antes que ti, recuperaremos tradicións para ir de casa en casa outra vez. Bueno se aínda quedan casas, claro...
    Un bico tan jordo" coma a Madanela.

     
  • At 12:18 p. m., Blogger Mercedes Seixo said…

    Ola!!!filloas e chourizos sempre no entroido mmmm q rico!E tradicións coma esas esperemos que non se perdan. E imos ter a sorte de ver unha exposición das túas fotos pronto ...non? eso teño entendido.Bikos

     
  • At 6:11 p. m., Blogger busto.agolada said…

    Amig@ blogueir@: Queremos informarte da Xuntanza de blogueiros que terá lugar en Agolada (Pontevedra) o día 31 de maio de 2008. Gustaríanos contar coa túa presenza.
    Agradecémosche que lle deas publicidade ao evento desde a túa páxina. Se o tes a ben coloca o logo da xuntanza nun recanto do teu blog.
    Para máis información:
    AQUÍ

     
  • At 10:44 a. m., Blogger Manuela Navarro said…

    Hola Mercedes, mira se vé que no copié bien tu mail y no puedo contestarte a lo del material de Scrap...si puedes mandame tu un mail o llamame.
    Un beso

     

Publicar un comentario

<< Home