barulladas

miércoles, diciembre 13, 2006

A familia da avoa


Esta sí que é unha foto con historia... aquí podemos ver tres xeracións... esta era a familia de miña avoa Ramona (a primeira pola dereita), seus irmáns, seus pais, súa tía e seus avós... Dos retratados nesta fotografía só coñecín a ese rapaz máis novo de ollar triste, meu tío-avó Xosé quen emigrou a Bos Aires e volveu a Galicia pra pasar os seus últimos anos de vida.
Tenme mérito velos así tan arregladiños, debía ser un día de festa en Outeiro (Portodemouros), quizáis o San Ramón... os homes cos seus sombreiros e as súas garavatas... as mulleres cos seus mellores vestidos ou saias e con claveles na man... Despois irían á misa, ás bailar e a comer o Santo como manda a tradición... quizáis nunha desas bailas miña avoa coñeceu a meu avó...
O máis bonito é pensar que cada unha destas persoas que pra min parecen sacados dun libro ou dunha película antiga, semellando tan lonxanos o noso tempo, cadanseu conta cunha longa historia detrás pola que merecen ser recordados. Cada un deles fixo a súa vida, a maioría lonxe do pequeno Outeiro, onde algúns volveron e outros non... Pero todos partiron do mesmo lugar e percorrendo diferentes camiños escribiron a súa historia e no recordo pervivirán.

2 Comentarios:

  • At 10:53 p. m., Blogger pepe penas said…

    Eu tamén teño unha foto de fai moitos anos.
    Algunha desa xente tua poida que coñecera algunha da miña.Na URL de abaixo podela ver.
    Unha aperta.

    http://jmpen.100webspace.net/?p=915

     
  • At 3:50 p. m., Blogger Mercedes Seixo said…

    Seguro q sí pepe, que nesta terra somos todos coñecidos e parentes, jeje. Encantame a túa páxina xa a teño visitado fai moito tempo e o último do cine Mary é xenial. noraboa. un saúdo

     

Publicar un comentario

<< Home